> "Nieograniczone Horyzonty": Rewolucja w branży FITNESS właśnie się zaczęła!

piątek, 12 kwietnia 2013

Rewolucja w branży FITNESS właśnie się zaczęła!

Witam,dziś chciałbym powrócić do tematu fitness, który jest na ustach większości ludzi zarówno w POLSCE, jak i na całym świecie.Temat ten mnie bardzo interesuje z dwóch powodów,jak już kiedyś wspominałem jestem byłym sportowcem,uprawiałem chyba najpopularniejszą i najbardziej magiczną dyscyplinę sportu jaką jest piłka nożna,a oprócz tego szukam możliwości zarabiania przez internet. Branża fitness,a w szczególności program partnerski 7 MINUTOWY TRENING jest właśnie tym czego szukałem.


Program 7 MINUTOWY TRENING to połączenie przyjemnego z pożytecznym,wykonujesz ćwiczenia,które kształtują Twoją sylwetkę i poprawiają samopoczucie,a oprócz tego zarabiasz i to niemałe pieniądze.Dla ludzi znających temat to bardzo dobry kierunek,dlatego że branża fitness jest jedną z nielicznych,która w dobie tzw. kryzysu rozwija się w astronomicznym tempie.Program 7 MINUTOWY TRENING zagościł w życiu mojej rodziny na stałe,od kilku tygodni ćwiczę razem z żoną i efekty są rewelacyjne.Mogę to zagwarantować,bo zarówno ja,jak i żona wypróbowaliśmy ćwiczenia na sobie i faktycznie to działa.Dużo ludzi nie wierzy w efekty ćwiczeń ale to nie dziwi,bo taka jest natura ludzka,jeśli nie sprawdzę na sobie to nie uwierzę.Z tego co obserwuję fitness uprawiają dzisiaj prawie wszyscy,jedni na siłowni,drudzy w parku,a jeszcze inni w tym ja w domu.Tak,to jest prawda 7 MINUTOWY TRENING można wykonywać w domu,o dowolnej porze dnia,bez straty dodatkowego czasu na dojazd do siłowni,czy klubu fitness.


W najbliższym czasie w Warszawie będzie miało miejsce przełomowe wydarzenie.W sobotę 20 kwietnia po raz drugi w tym roku przylatują do POLSKI twórcy programu Joel Therien i Chris Reid - konferencja w Hotelu Lord jest ogólnie dostępna ale przede wszystkim dla tych, którzy rzeczywiście chcą ćwiczyć i zarabiać pieniądze w programie  
7 MINUTOWEGO TRENINGU.
Joel Therien i Chris Reid to tak jak ja byli sportowcy, z których jeden uprawiał  kulturystykę,a drugi taekwondo.Dzięki swojemu doświadczeniu stworzyli wspaniały program sprawdzony już w Stanach Zjednoczonych. Będzie możliwość porozmawiać i zrobić sobie zdjęcie z założycielami, wizjonerami i prawdziwymi przywódcami, bo to oni mają niemal magnetyczną siłę przyciągania ludzi głodnych sukcesu i przełomu w swoim życiu.
Nie trać czasu i zarejestruj się już dzisiaj - Joel ostatnio pytał mnie o listę osób zarejestrowanych i opłaconych. Być może szykuje jakąś niespodziankę, głupio byłoby ją przegapić.

                                                                      ZAREJESTRUJ MNIE  
Przyjedź koniecznie do Warszawy - ja i wszystkie osoby, które traktują 7 MINUTOWY TRENING  na serio jako swoją furtkę do wolności finansowej będą tam!!!



 Zapisz się aby dostać więcej informacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz