> "Nieograniczone Horyzonty": Chcesz powalczyć o swoje marzenia? Zobacz jak to zrobić.

wtorek, 7 maja 2013

Chcesz powalczyć o swoje marzenia? Zobacz jak to zrobić.

Witam, chciałbym Wam dzisiaj przedstawić człowieka, który stał się moim MENTOREM. Człowieka, od którego wszystko się zaczęło, moja działalność w internecie, przemiana mentalna i wiele innych rzeczy. Marcin Oniszczuk, bo o nim mowa to naprawdę wspaniały człowiek, dzięki któremu mogę uczestniczyć w misji pomocy ludziom. Właśnie tego szukałem w swoim życiu i w końcu znalazłem. Poznajcie jego historię tutaj

 

 Zawsze zastanawiałem się jak to jest robić to co się kocha, co się lubi i zarabiać na tym pieniądze. Kiedyś doznałem chwilowo tego uczucia, bo grałem w piłkę, robiłem to co kochałem i zarabiałem na tym pieniądze. Jednak po jakimś okresie czasu to uczucie przeminęło i nie pozostało nic innego jak szukać dalej. Mam to szczęście, że mi się powiodło i znowu mogę robić to co lubię, czerpać z tego radość i zarabiać pieniądze. To wszystko dzięki Marcinowi, on pokazał nie tylko mnie jak funkcjonować w internecie i pomagać ludziom. Doskonale wiem,że to dopiero początek mojej drogi do sukcesu ale zdałem sobie sprawę, że mogę to zrobić i jest to tylko kwestia czasu. Marcin na swoich szkoleniach opowiadał nam o rzeczach niewiarygodnych, niewytłumaczalnych zachowaniach ludzi ale teraz już wiem, że to wszystko szczera prawda, bo sam się o tym przekonałem. Mówił nam, że stracimy znajomych, ludzie się będą nas bali, będą się z nas śmiali, mówili o piramidach i tak w rzeczywistości jest. Warto jest funkcjonować w wirtualnym świecie dla tych cennych doświadczeń, żeby zadać kłam twierdzeniom, że przez internet nie można zarobić. Jest wręcz przeciwnie, bo można i to tyle aby realizować swoje marzenia. Marcin jest tego ewidentnym przykładem, w miesiącu lutym w naszym wspólnym biznesie 7 MINUTOWYM TRENINGU został najlepszym partnerem na świecie, pozyskując do programu największą ilość osób. 



Jeśli Was przekonałem to zapraszam do współpracy. Zobaczcie sami, że można robić to co się lubi, co sprawia przyjemność i warto walczyć o swoje marzenia !!! 



 

Do zobaczenia i napisz co o tym sądzisz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz