> "Nieograniczone Horyzonty": Jaka Jest Twoja Pasja, Czy Chcesz Poznać Moją?

poniedziałek, 18 listopada 2013

Jaka Jest Twoja Pasja, Czy Chcesz Poznać Moją?

Witaj, minął kolejny weekend, dla mnie bardzo wyjątkowy, ponieważ brałem udział w szkoleniu firmy, w której jestem i bez reszty oddałem się jej działalności.

W tej chwili realizuję swoje marzenie, które polega na pomaganiu innym ludziom, a dzięki LifeWave mogę powiedzieć, że wiem co to jest pasja!


Działalność w LifeWave to dla mnie sposób na życie, możliwość zdobywania nowej wiedzy i rozwijania się w kierunku, o którym do tej pory nie miałem za bardzo pojęcia. Przede wszystkim jest to możliwość pomocy sobie i innym ludziom, co było od zawsze moim wielkim marzeniem.

Miałem możliwość poznania wspaniałych ludzi, których połączyła wspólna pasja!


Jednym z nich jest Bartek, dla którego nanotechnologia LifeWave to wyjątkowa sprawa, odmieniając również jego życie i to dosłownie. Zobacz zresztą sam:

          

Na tym właśnie polega życie, żeby robić to co kochamy, cieszyć się z tego i dawać radość innym.

"Pasja...

To coś, co po­maga nam uciec od codzien­ności prob­lemów. Coś, co poz­wa­la nam 

wyz­wo­lić z siebie emoc­je, stać się praw­dzi­wym sobą. Jest nią ta­niec, mu­zyka, czy 

pi­sanie... Pas­ja jest czymś bar­dzo ważnym w życiu każde­go z nas. Naz­wać pasją 

można wszys­tko, co kocha­my ro­bić, w czym czu­jemy się nap­rawdę spełnieni...

~Szczęśli­wy człowiek, który po­siada pasję...~"

 

Jeśli żyjesz z pasją  "polub i skomentuj"















 Grzegorz  Idzikowski

Jestem też na facebooku


Chcesz znaleźć swoją pasję?  Kliknij tutaj


P.S. Możesz robić w życiu to co kochasz! Zobacz


Jeśli podoba Ci się post "Jaka Jest Twoja Pasja, Czy Chcesz Poznać Moją?" skomentuj poniżej! Zobacz więcej na: Świadomość Sukcesu


Chcesz otrzymywać więcej informacji zapisz się! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz