> "Nieograniczone Horyzonty": Człowiek uczy się całe życie,czy warto pracować nad rozwojem osobistym?

czwartek, 18 kwietnia 2013

Człowiek uczy się całe życie,czy warto pracować nad rozwojem osobistym?

Witaj,przed nami zbliżający się weekend.Będą to dla mnie szczególne dni,bo wybieram się na spotkanie z wyjątkowymi ludżmi, którzy emanują pozytywną energią i pomagają mi w pracy nad rozwojem osobistym.Wielu z nas nie widzi potrzeby własnego rozwoju ale to jest największy błąd, ja się o tym przekonałem.Od kiedy zacząłem działać w internecie i pracować nad rozwojem osobistym stałem się innym człowiekiem.Motywację dają mi różnego rodzaju szkolenia, czytane książki, których kiedyś nie byłem zwolennikiem,a teraz wiem,że z książek można wyciągnąć mnóstwo wartościowej wiedzy.Zrozumiałem jedną ważną rzecz,że nie da się osiągnąć sukcesu w 2-3 miesiące, do osiągnięcia zamierzonych celów potrzeba czasu.



Czym jednak tak naprawdę jest rozwój osobisty,na czym polega ?

Prawdziwy rozwój osobisty i produktywność to umiejętność zarządzania czasem,zarówno swoim, jak i innych.To umiejętność utrzymania motywacji na najwyższym poziomie i zmiana błędnych nawyków.Poprzez motywację do działania wypracowujemy w sobie wytrwałość i dzięki temu nie poddajemy się tak łatwo.Jest to jeden z najważniejszych czynników na drodze do osiągnięcia sukcesu. Gdy uda nam się poprawić te rzeczy, łatwiej będzie nam osiągnąć sukces, produktywność i dopiero wtedy nasz rozwój osobisty będzie pełen. Łatwiej nam będzie znaleźć dobrze płatną pracę, łatwiej będziemy przyswajać wiedzę oraz będziemy bardziej zadowoleni z naszych kontaktów społecznych.
W rozwoju osobistym jest jak z pozyskiwaniem wiedzy i uczeniem się,najważniejszy jest sam nawyk. Dlatego też można to określić jako umiejętność osiągnięcia maksymalnych możliwych celów minimalnymi poświęconymi zasobami. Przy czym należy zauważyć, że nie chodzi tu tylko o optymalizację z punktu widzenia wyłącznie finansowego. Rozwój osobisty i produktywność to coś znacznie więcej. Dotyczy przede wszystkim tego, co najważniejsze, czyli naszego szczęścia i zadowolenia z życia. Nie sposób bowiem być szczęśliwym realizując się tylko w sferze związanej z pracą zawodową. Równie ważną,a może nawet ważniejszą sprawą jest rozwój w sferze rodzinnej, osobistej, seksualnej czy też intelektualnej. Sfery te wzajemnie się uzupełniają i dopełniają tworząc cel rozwoju osobistego i osobistej produktywności, czyli subiektywną satysfakcję z życia.

 
Rozwój osobisty to nie jedna z opcji - to we współczesnym świecie konieczność jeśli chcesz konkurować z innymi.Wiem, że to może trudne, prawdopodobnie teraz możesz robić coś, czego nie lubisz i jesteś w sytuacji, w której ja kiedyś byłem.Dlatego zastanów się, czego chcesz od życia…
Jeśli chcesz zrobić krok do przodu pakuj się i przyjeżdżaj do Warszawy,na spotkanie z prawdziwymi mentorami i to nie tylko z Polski!


Do zobaczenia i napisz co o tym sądzisz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz