> "Nieograniczone Horyzonty": Ludzie sukcesu przyciągają jak magnes i "zarażają" tym innych !

niedziela, 21 kwietnia 2013

Ludzie sukcesu przyciągają jak magnes i "zarażają" tym innych !

Witaj, przed chwilą wróciliśmy,czy Ty też tam byłeś? 



Przyjechałem wraz z żoną Magdą z Warszawy i chcę podzielić się wrażeniami z Tobą. Jeśli Ciebie nie było to masz czego żałować. Najważniejsze dla mnie było spotkanie z ludzmi sukcesu Chrisem Reidem oraz Joelem Therienem, twórcami programu      7 MINUTOWY TRENING.

Są to wspaniali ludzie, którzy stali się inspiracją nie tylko dla mnie ale dla wielu ludzi na całym świecie. Dwaj byli sportowcy wykorzystali swoje doświadczenie i stworzyli program fitness, który może być spełnieniem marzeń ludzi chcących dalej kontynuować przygodę ze sportem i prowadzić biznes. Jechaliśmy tam z nadzieją na spotkanie ludzi sukcesu i tak też było, oprócz autorów programu przyjechali liderzy promujący 7 MINUTOWY TRENING, najlepsi marketerzy na ŚWIECIE.



Spełniły się moje oczekiwania,poznałem nowych ludzi,którzy tak jak ja chcą odnieść sukces i realizować swoje marzenia. Program 7 MINUTOWY TRENING jest szansą dla wszystkich otwartych na świat, pozytywnie zakręconych, chcących żyć aktywnie. Spotkanie w Warszawie pokazało, że warto realizować swoje pasje, ciężko pracować na sukces w życiu, bo za to prędzej czy pózniej zostaniesz nagrodzony.

Ten weekend to dla mnie kolejne nowe doświadczenie,dla człowieka, który całe życie jest związany ze sportem 7 MINUTOWY TRENING to spełnienie marzeń, pozwala być aktywnym fizycznie i zarabiać pieniądze tak potrzebne do utrzymania rodziny. Wiem, że jest wielu ludzi myślących podobnie, dla których pomaganie innym jest największym szczęściem. Dzięki działalności w internecie można się o tym przekonać, bo naprawdę tak jest, świat wcale nie jest taki zły jak nam się wydaje. Najważniejszy jest sposób myślenia i pozytywne nastawienie, ja się tego nauczyłem od ludzi poznanych w sieci i chcę to przekazywać dalej.


Twój sukces jest moim sukcesem, razem jesteśmy w stanie zrobić wszystko, pamiętaj o tym i pomagaj innym!


Chcesz być z nami, zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz